ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ»;

Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται όταν για κάποιο λόγο γίνει διακοπή της σύνδεσής σας στο διαδίκτυο (Internet).

Μετά την ΕΙΣΟΔΟ σας, το σύστημα θα διατηρήσει τη σύνδεσή σας ενεργή (logged on) για 15 λεπτά από την τηλευταία αλληλεπίδρασή σας με την υπηρεσία, εφόσον δηλαδή δεν ανοίξετε κάποια καινούρια σελίδα, βίντεο ή σύνδεσμο στο iLoveTV.

Με τη διακοπή της σύνδεσής σας στο Internet, το σύστημα δεν σας αποσυνδέει από την υπηρεσία και θα θεωρεί ότι είστε συνδεδεμένοι για τα επόμενα 15 λεπτά. Αυτός είναι και ο λόγος που εμφανίζεται το παραπάνω μήνυμα όταν επιχειρήσετε να ξανασυνδεθείτε αμέσως.

Μόλις παρέλθουν τα 15 λεπτά, θα μπορείτε να ξανασυνδεθείτε κάνοντας νέα ΕΙΣΟΔΟ στο σύστημα από την αρχική σελίδα.

Εάν η σύνδεση σας στο Internet διακόπτεται συχνά, υπάρχει περίπτωση η ονομαστική ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο που έχετε να είναι διαφορετική από αυτή που λαμβάνετε τελικά. Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές, όπως για παράδειγμα η χαμηλότερη ταχύτητα σύνδεσης του modem, το «μπούκωμα» της γραμμής Internet εξαιτίας των πολλών ταυτόχρονων χρηστών στην περιοχή σας, η μεγάλη απόσταση της δικής σας τηλεφωνικής γραμμής από το κουτί σύνδεσης του τηλεφωνικού κέντρου του παρόχου της περιοχής σας, η συνδεσμολογία και η καλωδίωση του σπιτιού σας κ.ά.

Συστήνουμε να κάνετε έναν έλεγχο μετρώντας την πραγματική απόδοση της σύνδεσής σας, χρησιμοποιώντας π.χ. το www.speedtest.net. Μόλις ο έλεγχος ολοκληρωθεί, συγκρίνετε τα αποτελέσματα με τις προϋποθέσεις του συστήματος. Εάν η πραγματική ταχύτητα της σύνδεσής σας είναι μικρότερη από 2Mbps, τότε η ποιότητα της εικόνας που λαμβάνετε θα είναι σίγουρα χαμηλή.

Σε διαφορετική περίπτωση, δοκιμάστε ένα από τα παρακάτω:

  • Κάντε επανεκκίνηση του modem, κλείνοντας τον διακόπτη για μερικά δευτερόλεπτα και ξανανοίγοντάς τον.
  • Εάν έχετε ασύρματη σύνδεση, χρησιμοποιήστε καλώδιο δικτύου για να συνδέσετε τον υπολογιστή σας με το modem.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο δίκτυο που «κατεβάζουν» αρχεία ή αποσυνδέστε τις.
  • Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο του modem ή στις οδηγίες του κατασκευαστή για να ελέγξετε τις ρυθμίσεις.
  • Επικοινωνήστε με τον πάροχο της σύνδεσής σας στο Internet για να αναζητήσετε τρόπους βελτίωσης της ταχύτητας της σύνδεσής σας.